Tanrı, insanlar gibi kanıtlamak ihtiyacı duymaz. Onun var olması için bize ihtiyacı yoktur, bazı aptal felsefeciler Tanrı'nın ona inanan kimse kalmadığı için öldüğünü falan söyleseler de durum hiç de böyle değildir, O vardır ve hokkabazlar gibi, siyasetçiler gibi büyük sahnelerde, parlak ışıklar altında yüksek sesle, ilginç numaralarla insanlara kendini kanıtlamaya çalışmaz; O, bir yanıp bir sönen deniz feneri gibi hayatımızın her ânında, bizim fark etmediğimiz küçücük anlarda bize görünür. Mucizeler karanlıkta gerçekleşir, hakikat sessizce, fısıltıyla söylenir, sadece kendini kanıtlamak zorunda olanlar bas bas bağırır. Onunsa böyle bir şeye ihtiyacı yoktur. Görünür olanlar sadece putlardır, güneşte çatlarlar.