-Sizce, Deniz, kız ismine mi daha çok yakışıyor yoksa erkek ismine mi?
-Kadın, dedi Oğuz, bence bu isim en çok kadına yakışır. Denize baksanıza uçsuz bucaksız, tıpkı bir anne gibi sarıp sarmalamış etrafında ne varsa. Kadınlar gibi dalgalı, bir kadın gibi güzel ve bir kadın kadar derin.