İnsanların savaştayken ölümü doğal kabul etmeleri beni hep şaşırtmıştır. Ölümüne savaşmak istiyorlar. Oysa ölmemek için savaşmak gerekmez mi, uğruna savaştığımız şeyin sonucunu görebilmemiz için ? Ben ölmek istesem savaşmayı da bırakırım, göremeyeceğim zamanlar için neden çabalayayım ?