"Yalnızım" yazmak sahtekarca, gülünç. Çünkü bunu daha yazarken çürütür insan kendini. Kağıt, bu cümleyi okuyan okur, düzeltmen, matbaa, yayıncının tanıtımı, gazeteler, çeviri, başka bir metinde alıntı yapılması... Nihayet iyice içi boşalana kadar tekrar tekrar alıntılanması ve bir dergide, televizyonda, gündelik konuşmada kullanılıp basmakalıp bir söze dönüşmesi... "Yalnızım" diye yazdığımda yüzlerce insan eşlik ediyor bana. Yazmak, yalnızlıktan feragat etmek demek. Kimse sırf kendi okusun diye yazmaz ve hiçbir mahrem günlük şahsa özel değildir