Roşna, o hücrede tam olarak ne yaşadığını söylemedi ama durmadan ağlayarak bunun yaşadığı en kötü şey olduğunu söyledi. Kendisinin ve çocuklarının bile açlıktan ölmesini istiyordu artık; yeter ki bu "korkunç şey" olmasaydı. Kamerayı kapattıktan sonra, insanlar onun tecavüze uğradığını düşünüyorlar mı diye sordum. "İnsanlar berbat" diye karşılık verdi.