Herhangi bir partiye mensup değilim. Herhangi bir parti tuttuğumu da söyleyemem. Sadece ben Atatürkçüyüm diyebilirim. Onun siyasetini ya da onun fikirlerini kendime yaşam tarzı olarak belirlemeye çalışıyorum. Onun verdiği yoldan gitmeye çalışıyorum ve her zaman onun yolundan da gidecek bir insanım. Kendimde onun dışında bir siyasi kimlik görmüyorum. Dünyanın en iyi lideri benim için. Fikirleri, konuşması, saygısı, farklı kültürlere olan sevgisi, saygısı... Birçok konuya bilimsel olarak da yaklaşan bir lider. Benim için tam bir lider. Fikirleriyle örnek alacağım tek lider Atatürk. Kendi hayatımda da bunu uygulamaya çalışıyorum, onun fikirlerinden gitmeye çalışıyorum.