Kadınlar genetik nitelik, erkeklerse genetik nicelikle ilgilidir. Çatışmayı, asimetrik çıkış noktasını tanımlayan budur. Artık erkekler canları nereye isterse gidebilir yani. Elbette kadınlar, evrim tarafından en başta da erkekleri kadınlar uğruna birbirleriyle rekabete soktuğu için ödüllendirilen sadakat, çalışkanlık ve güvenilirlik gibi iyi karakter özelliklerine sahip erkekleri tercih eder. Fakat erkeklerdeki kötü karakter özelliklerini gizlemek ne mümkün: sadakatsizlik, ihanet, tecavüz, çokeşlilik. Kadınlar da melek değillerdir mutlaka. Rasgele cinsel ilişkiye girdiklerinde erkeklere başkalarının çocuklarını kaktırabilirler.