Öncelikle eğer işinden gücünden biraz olsun sıyrılmak ve kafa dağıtmak istiyorsan,basit kitapları seven aynı zamanda da satırlar arasındaki birkaç söze,konuşmaya takılıp bunu kendi hayatına uyarlayarak düşünmeyi seviyorsan bu kitabı okuyabilirsin.Kitap,Işık adındaki mutsuz bir evliliği olan 30 yaşındaki bir kadın ile kör olmaya yaklaşmış fotoğrafçılık tutkunu 20'li yaşlarda ki Darius'un özgür,bulundukları ortamdan kaçabilecekleri yeni bir hayat yolculuğuna çıkarlarken tanışmalarını ve beraber dünyayı dolaşmalarını konu alıyor.Kitap bana göre durağandı fakat bu durağanlık akıcılığı kaybettirmemiş.Olaylar zaten sıra sıra ve hızlı hızlı yaşanıyor.Yazar,bir olayda sayfalarca takılı kalmamış.Hem umudun hem de umutsuzluğun aynı anda işlendiği bir kitap kanımca ve bu insanın bir yandan içini ısıtırken bir yandan da ister istemez insanı hüzünlendiriyor.Bu karmaşanın en fazla yaşandığı kısım ise son bölümdü.Yazar her şeyi kitap içinde büyütüp sonunda da patlatmıştı sanki.