Keşke benim matematiğim gibi.
Hayatımın matematiği de zayıf olsaydı
İşte bu yüzden ASOSYAL aslında yaşamım.
Hayat fani,
Hayat matematik!
İşte bu yüzden fani matematik zorunlu ders
Girmek zorundayız!..
Kendime gelip gidiyorum
Kendimi bildim bileli
Nereye olduğunu yalnız kendim biliyorum!
Ve hala tarif edemem başka birine.
Utancımdan hep yalnız giderim kendime..