"Beni daraltan ve bunaltan sıkıntılarım olduğu zamanlarda, geceleri 'Allah'ım, sana layık bir kul değilim. Bunu söylemeye yüzüm yok ama içine düştüğüm sıkıntıdan beni kurtar' diyerek dua ederdim."
"Faydası oluyor muydu?"
“En azından kendimi iyi hissetmeme neden oluyordu.."