Ancak şımarık çocuklar umutsuz olabilir. Biz de çok şımardık, çok bencilleştik Şikâyetlerimizle bencilleştik Ah bu felaket benim başıma gelecek miydi? Tabii ki gelecek, dünyada felaketler de sıradan. Önemli olan bizim ona nasıl tepki gösterdiğimiz. Yoksa "Burası Türkiye, oluyor böyle şeyler", şımarık bir çocuğun tepkisi.