"Ekim Devrimi'ne kadar işletme sahibi olan kimseler monarşiyi destekleyip, monarşi düşmanlarına, Yahudilere, yabancılara, kısaca Rus olmayan bütün insanlara saldırmıştır. Komünistler önceleri işletme sahibi anlamına gelen bu sözcüğü daha sonra muhalifleri için çıkarcı anlamında kullanmıştır."