"Asi Güzel
Acımın gözyaşındaki bir bahar sabahı
Bir başka hüzün getirir duygularıma
Kollarımı açmış beklerken puslu yağmurları
Bana kalemim seni sevdiğimi söyler Asi Güzel
Gürleyen göklerin ardında açmayı bekleyen güneş
Dalları kırılmış umudum gibi yaşlı çınar
Bülbülü özleyen mahzun siyah gonca
Bana senin asiliğini anlatır Asi Güzel
Hücrelerime kadar asiliğimi hissettiğim zaman
Dertli kalemim ağlamaklı hep seni yazar
Gökkuşağı saçlarını okşadığımda kalmasa bende derman
Garip şiirlerim hep sana ağlar Asi Güzel
Karanlığın ötesindeki aydınlığa gitmek isterken seninle
Savaşmak isterken çıldırtıcı kahpe dertlerinle
Ölümün soğukluğunu hissederim çakmak gözlerinde
Beni fırtınaların ortasında bekletme be Asi Güzel"