Her insanın bir öyküsü vardı. Bu öyküler öyle basit, kolay anlaşılabilir türden de değildi üstelik. Sırtımızda genlerimizle dokunmuş, her gün ve her saat içi dış seslerce doldurulan bir öykü torbasıyla yaşamıyor muyuz?, Kimi zaman ruhumuzu doyuran, var olmanızı sağlayan, kimi zaman özgürlüğümüzü kısıtlayan, mutluluğumuzu gölgeleyen dış sesler... Omuzlarımıza taşıyamayacağımız kadar yük bindirdiğindeyse bizi şiddete başvurmaya sürükleyen birer öykü torbasıyla...