Albert Einstein:
Çevremizde bulunan her şeyin bir kaza olduğuna inanmak benim için zor. ...(Yine de ) Herhangi bir dini inancı taşımıyorum.Bir Tanrı olduğuna inanmıyorum.Hıristiyanlık ,Musevilik ya da benzeri bir şeye inanmıyorum,tamam mı ? Bir ateist değilim...Bir agnostik değilim Yalnızca basit bir haldeyim.Ne olduğunu ya da ne olabileceğini bilmiyorum...Fakat diğer bir yandan , söyleyebileceğim şey ise gördüğümüz bu evren zeka olarak adlandırabileceğimiz bir şeyin bir sonucu olduğu bir olasıdır.
Sayfa 65 - Haberci Yayınları /Albert Einstein,Ideas and Opinions (New York:Bonanza,1954).Ayrıca Robert Jastrow ,God and the Astronomers (New York:Warner ,1978).·Kitabı yarım bıraktı