İnsanlar genellikle doğanın nostaljik görüşünden yoksundur, bu eksiklik pandemi döneminde 'doğa iyileşiyor' gözleminde de tespit edilebilir.
Açıkçası, sağlıklı bir ekosistem ile insanların ve kirliliğin stresine maruz kalan bir ekosistem arasında bir fark vardır.
Ancak bunun ötesinde, bir Batılının şeylerin 'nasıl olması gerektiği' fikrine ulaşma çabası genellikle sorunludur, çünkü kimin varsayımda bulunduğunu dikkate almaz."