Kasım Takım

Boşlukların Teorisi yazarı
Yazar
7.5/10
0 Kişi
2
Okunma
2
Beğeni
278
Görüntülenme

Hakkında

Doç. Dr. Kasım Takım; ilk ve orta öğrenimini Bursa’da tamamlamıştır. Bursa Erkek Lisesinden mezun olduktan sonra, lisans öğrenimini 2008 yılında İnönü Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Kimya Bölümünde tamamlamıştır. Yüksek lisans ve doktora derecelerini İnönü Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Kimya/Biyokimya Ana Bilim Dalında sırasıyla 2010 ve 2015 yıllarında almıştır. Öğretim üyeliğine yardımcı doçent olarak 2016 yılında başlamış olup, 24/06/2022 tarihinde doçent ünvanını almıştır. Yazarın mesleki ilgi alanları, genel olarak; biyolojik aktivite çalışmaları, gıdalarda ileri glikasyon son ürünlerinin azaltılması, aromatik bitkilerin içerik tayinleri, antioksidanlar, enzim aktivitesi, fitokimyasalların biyolojik aktivitelerinin araştırılması, fitoterapi, etnofarmakoloji, diyabet ve yara iyileştirme çalışmaları olup kimya ve biyokimya ile doğrudan ilgili ve uyumlu konuları kapsamaktadır. Doç. Dr. Kasım Takım, kimya ve biyokimya lisans dersleri, Biyoteknoloji Ana Bilim Dalında lisansüstü dersler (enzim kinetiği, ileri biyokimya ve metabolizma) vermek-tedir. Bugüne kadar danışmanlığında 2 adet yüksek lisans tez çalışması tamamlanmıştır. Bununla birlikte, Üniversite Bilimsel Araştırma Projelerinde, 7 adet projede yürütücü ve araştırmacı olarak görev almıştır. Ayrıca ulusal destekli diğer projelerde (4 adet) proje koordinatörü ve araştırmacı olarak da görev yapmıştır. Yazarın, toplam 72 adet bilimsel yayın faaliyeti bulunmaktadır.
Tam adı:
Doç. Dr. Kasım Takım
Ünvan:
Türk Biyokimyager, Akademisyen ve Yazar
Reklam

Okurlar

2 okur beğendi.
2 okur okudu.
10 okur okuyacak.

Okur demografisi

Kadın% 0.0
Erkek% 0.0
0-12 Yaş
13-17 Yaş
18-24 Yaş
25-34 Yaş
35-44 Yaş
45-54 Yaş
55-64 Yaş
65+ Yaş

Alıntılar

Tümünü Gör
Emperyalizmin en büyük fetvası evrim
Evrim emperyalizmin en büyük fetvasıdır. Zira doğal seçilim gereği, doğadaki olayları; güçlu olan ayakta kalır, zayıf olan yok olmaya mahkumdur" şeklinde okudukları için, kendilerini, o doğanın bir parçası olarak mazlum, mağdur ve zayıf Afrika milletleri üzerinde her türlü kullanım hakkına sahip gördüler. Normalde insan vicdanının feveran edeceği zulümleri, doğadan aldıkları bu ilhamla meşrulaştırdılar. Milyonlarca insan bu zülüm karşısında ya köle oldu ya da direnenler yok olup gittiler. Zaten öyle de olmalıydı! bu doğanın da bir kuralıydı ya! Bu evrende zayıf olmak, yok olmayı gerektiriyordu! İşte bu ilhamlarla insanat bahçelerinde hayvan gibi, insanları sergiliyorlar ve onlarla eğleniyorlardı. 1970'lere kadar da siyahi ırk ara form olarak kabul edildiği için, ikinci sınıf insan muamelesi görecek ve otobüste bile oturum sırası buna göre dizayn edilecekti. Ah beyaz adam, ey evrimini tamamlamış ari ve üstün ırk! Sen bu safsata ile ne zulümler eyledin. Ne kanlar döktün ne akıl almaz taciz ve tecavüzlerde bulundun. Bu muydu tekamül etmiş olmak? Nasıl olurdu da bir tür tekâmül ettikçe canavarlaşabilirdi? İşte ey benim kitabımı buraya kadar okuma zahmetine katlanan sevgili genç okurlarım. Batının bu vahşi yüzünü perdeleyen evrim dogmasını lütfen yeniden sorgulayın.
Reklam
Reklam