"Kokulu mumlar ve plak çalar... Şık hobileriniz var."
"Bilmem. O karanlık ve sıcak hissiyatı seviyorum. Benim için kokulu mumları yakıp plak çaları açmak 'Bugün de bitti' anlamına gelen bir tören gibi."
Gün gelir yalnız hissedersiniz, gün gelir yorgun ve başka bir gün kendinizi çok aptal ya da zavallı da hissedebilirsiniz. Tabii ki keyifli günleriniz de çoktur. Önemli olan yaşayacağımız günler sonu gelmeyecekmiş gibi uzayıp gitse de hangi duygu olursa olsun onu nötrleyecek bir şeye ihtiyaç duymamızdır. İster mutlu günüm olsun ister hüzünlü, ben hiçbirini elekten geçirip geride bırakmıyorum. Karmaşık duygularımı güzelce yatıştırınca günlük ruh hali grafiğim az çok ortalama değerlere dönüyor. Dramatik olması keyifli gelse de başlangıç ve sonun ortası daha iyidir, değil mi?