Biz insanlar bilirsiniz bazen kamyon yükü derdimiz olsa da tebessüm etmeyi ve iyimserlik satmayı iyi biliriz. Özdemir Asaf'ın dediği gibi " İyiyimler yamalarız dilimize. "
" Zamanın da yaptım. Öğrendim. Bildim. Tattım ve okudum dediğimiz her şeyi aslında belirli bir yaşa geldiğimizi hissettiğimizde yeniden denemeliydik. Böylece kendimizi keşfetme yolunda çok daha iyi bir adım atmış olacaktık."