Her şeyin güzel gittiği günlerin sona erdiği dönüm noktası ise, hepimizin malumu 20 Ocak 1989'du. Kazada yaşamını yitirenlerin ardından en büyük hasarı alanlardan biriydi.
Kazanın ardından hastanede uzun süre tedavi gördü. Taburcu oldu ama bir daha futbolcu olarak sahalara dönemedi. Kazanın etkisiyle bırakın koşmayı, bir daha yürüyemedi. Tekerlekli sandalyeye mahkum oldu. Artık engelliydi.
Futbolcu olarak engelliydi ama Samsunspor taraftarı olmasına engel durum yoktu. Futbolcu Emin gitti, taraftar Emin geldi. İlk görevi Samsunspor’u taraftar olarak desteklemekti.