Bunca uyarılara karşın şayet kimsenin kılı kıpırdamıyorsa Samsun gerçekten sahipsizdir... Bunu yapanlar Atatürk’ten mi öç alıyorlar yoksa? Çünkü Atatürk, “benim doğum tarihim 19 Mayıs’tır” demişti.
19 Mayıslarda nutuk atmak Samsun’u onore etmeye yetmiyor. Samsun temiz yatırım istiyor. Kimse, “bölgenin ürettiği enerji kendine yetmiyor!” diyemez. Çevresindeki barajlar, artı elektriği çevreye dağıtıyor.