- Bu pek hoşuma gitmedi: Yani evrim geçiren bireyler değil, genler öyle mi?
- Hayır genler evrim geçirmez: Nesilller boyu aktarılırlar ve bazen değişime uğrarlar. Birey de evrim geçirmez.
Evrim felaketler silsilesi ya da en becerikli olanın hayatta kalması değildir. En güçlü olanın kanunu hiç değildir. Söz konusu olan, yalnızca "ortak atadan değişerek türeme" dir.
Sorun hayatın evrilmeye devam edip etmeyeceği değildir ; çünkü o, öyle ya da böyle yoluna devam edecektir. Asıl sorun, bu yolda bizim de bulunmamızdır.