Allahın varlığı ve kudreti
ikili cinsiyete kalmıştı.
evliliğiydi,üremesiydi
Bitmiyordu derdi nefreti.
Bu kadarı hangi inanca yakışırdı ki
Hangi dine sığardı bilmem.
Yoktan var edilemiyorsa
Varken de yok edilemiyordu işte
Bu kadarını anlayabilseniz keşke.