Tatil bitti, artık abim gidecek; üzüldük, ağlıyoruz! Ben yine çok ağlıyorum, abim, "Ağlamayın, bakın size ne yapacağım?" dedi. İçeride soba yanıyor ama dışarısı çok soğuk. Camlar bile buz tutmuş. Camı hohladı; nefesinden camın o kısmı açıldı. "Size nefesimi bırakıyorum, buna bakarsınız" dedi. Bir de, "Sizi seviyorum" diye yazdı cama. Ve gitti... iki kardeş o cama bakarak çok ağladık...