"Kendi hayatını yaşıyor o, baştan beri. Kendi büyüklüğü, kendi yaşantısı, anıları ve kendi büyük dertleriyle, duvarları kitap dolu odalarda kendi kendini yaşıyor.
O'na kitaptan duvarı ben yaptım, örtülerini ben diktim, yastıklarını attırdım, gelince mutlu olsun diye. Oysa orda yatıp uzaklaşıyor benden.
Uzaklaşıyoruz, biliyorum, ağladığım da o zaten. Bir açının iki ayağı gibi gittikçe artacak bu uzaklık..”