Neredeyse bana kitap okumayı bıraktıracaktı. Çok ağdalı, anlaşılmaz ve ağır.
Öyle bir hale geldi ki durum, kitap sanki ayağıma yapışmış bir sakızmış da ben 38 derece sıcakta kaldırımda yürürken o sakıza denk gelip uzun süre de ondan kurtulmaya çabalamışım gibi. Sürekli iyi bir içeriğe erişeceğimi umut ederek okudum ama yok, hiçbir şey katmadı desem yeridir.
Tam da duygular nedir, ben bu duyguların tam karşılığını biliyor muyum, temel duyguları yaşıyor muyum karmaşası yaşarken kitaplığımda denk gelip okuduğum bir kitaptı kendisi. Çok büyük beklentiyle okudum ama ne yazık ki anlatım ya da çeviri çok kötü. Cümlenin başını anlayarak başlıyorsunuz ama cümlenin sonunda anladığınızı da unutuyorsunuz.
Vakit kaybı desem yeridir. Vaktini daha faydalı şeylere harcamak istemeyenlere keyifli okumalar dilerim.