Öğrencilerden birisi el kaldırdı. Hitabet Kütüğüne çıkan Hisar köyünden Evrim:
"Müdürüm Köy Oyunları Kütüğü: İmkansızlıklar içinde oynanan oyunları unutma da olsa."
Debektaşlı Yılmaz:
"Ben olumlu yönde görüş bildireceğim. Evrim arkadaşımız çok güzel bir öneride bulundu. YİBO'da imkanlarımız çok ama bir gün köyümüze döndüğümüzde imkansızlıklarda da oyun oynamamız gerekir. Köy çocuk oyunlarının burda oynanması güzel olur, diğer köylerden de yeni oyunlar öğrenmiş oluruz"