1000Kitap Logosu
Sophie Jackson

Sophie Jackson

Yazar
BEĞEN
TAKİP ET
6.7
44 Kişi
78
Okunma
0
Beğeni
652
Gösterim
Unvan
İngilizce öğretmeni, Yazar
Doğum
Inverness, Birleşik Krallık
Nuray
İkimize Dair Herşey'i inceledi.
528 syf.
·
Puan vermedi
**Gereksiz ve saçma tesadüfler içeren vasat altı bir kitap** Konusuna bakınca oldukça yüksek bir beklentiyle okumaya başladım ama kesinlikle hayal kırıklığıydı. Konusunu ve karakterlerini gerçekten ilgi çekici buldum ama ne yazıkki yazarın vasat ve sürükleyici olmayan anlatımıyla konu da karakterler de harcanmış. Başka bir yazarın elinden kesinlikle çok daha iyi bir şey çıkardı ortaya. Kitaptaki tek iyi şey kesinlikle Wesley Carter’dı. Dışarıdan vurdumduymaz, umursamaz, umarsız görünen Carter’in içinin aslında pamuk gibi olduğunu okumak gerçekten çok zevkliydi. Bu arada bir şeye değinmeden edemeyeceğim gerçekten çok saçma ve gereksiz tesadüfler var Allah aşkına 11 yaşındaki hangi çocuk gördüğü bir başka çocuğu 16 sene unutmaz ? Şu çocukluk aşkı safsatalarından gına geldi gecenin kör yarısında 1 saat bile görmediği kızı 16 sene boyunca unutmadığına göre ya süper hafızalı ya da takıntılı gibi bir şey olması gerek yani. Tamamen zaman kaybıydı eğer yoklukta değilseniz okumayın.
İkimize Dair Herşey
Okuyacaklarıma Ekle
2
Baştankara
İkimize Dair Herşey'i inceledi.
528 syf.
·
2 günde
·
3/10 puan
Kitap, konusuyla epey merakımı uyandırmıştı. Başları da gayet keyifliydi. Carter'in hapishanede olduğu ve Kat'in ona ve diğer mahkumlara öğretmenlik yaptığı bölümleri severek okudum. Carter'in hapishaneden çıktıktan sonra Kat ile yaşayacaklarını daha da severek okuyacağımı sanıyordum. Fakat ne yazık ki sanmakla kaldım. Bu bir aşk kitabı olduğu için Carter ve Kat'in hapishanenin dışında yaşadıklarını normal karşılamam mümkün olabilirdi. Gel gelelim bir noktadan sonra yaşadıkları salt aşk hikâyesine dönüşünce ve bu aşk hikâyesi bıkkınlık verici bir seviyeye ulaşınca bende anlayış falan kalmadı. Hele ikide bir "Sensiz yaşayamam" ve türevi söylemlerde bulunmaları fenalıklar geçirmeme sebep oldu. Cidden ilişkileri o kadar bunaltıcı ve sıkıcıydı ki kitabı okumak benim için eziyet haline geldi. Yazar iki yan karakter üzerinden durmadan gerilim verdiğinden belki işler heyecanlı bir hâl alır diye, bir umut okumaya devam ettim. Fakat bu noktada da beklemediğimi bulamadım zira kitapta heyecanlı hiçbir olay yaşanmadı. Sonuç olarak, 500 küsür sayfa boyunca arka kapakta yazanlar dışında hemen hiçbir olayın yaşanmadığı sıkıcı bir aşk kitabı okumuş oldum.
İkimize Dair Herşey
Okuyacaklarıma Ekle
14
Yapmafatma
İkimize Dair Herşey'i inceledi.
528 syf.
·
Beğendi
·
7/10 puan
Bu kitap çok güzeldi . Okuyun. Gerçekten güzeldi. Aşk vardı bol bol, arkadaşlık ,vefa ,borç , erotizm. Adam bayağı ilgi çekiciydi konusuda güzeldi. Anlatım ceviri başarılıydı. Sevdim . Tavsiyem
İkimize Dair Herşey
Okuyacaklarıma Ekle
2