Hem aslolan aşkın kendisi değil miydi zaten? Aşık olunan kişiden karşılık beklemek, hatta bunun için onu zorlamak; aşkın kutsallığını zehirleyen onu kirleten bir düşünce değil miydi?
Aşk yakacaksa ve aşk yaşayacaksa,
En güzel ben acır en güzel ben yanarım.
En güzel ben ölür, en güzel de ben doğarım.
Aşk yakacaksa ve aşk yaşayacaksa..