Hangimiz daha şanssızdık bilemiyorum. İkimiz de öldük ama birimiz nefes alıyorduk. O kül olurken ben kabullendim kaderimi, o mezara kendi ayaklarımla girdim. Bir katil olarak girdim. Bir kadının ölüm sebebi olarak... Dünyanın en cani katili oldum.
Bir hayalet hatta bir hayal gibi yaşıyorum sanki... Aslında hiç yokum ama nefes alıyorum. Sessizce ölümü bekliyorum. Vereceğim o son nefesi bekliyorum... Mucize koydum onun adını, ne zaman gelir bilmiyorum... Ama çabuk olması için dualar ediyorum.