Kadına değer verilmiyor, fırsat verilmiyor, köleymişiz gibi davranıyorlar. Bu kadınlar içinde bazıları şanslı ama bir çoğu çok şansız oluyorlar, daha doğrusu şansları ellerinden alıyorlar. Okuma fırsatı verilmiyor. Küçük yaşta evlendiriliyorlar. Ya her insana sunulmuş bir hayat var. Neden buna engel olup kendi yaratmışlar gibi davranıp istedikleri gibi kullanıyorlar. Neden fikirleri sorulmuyor. Ya yüzlerce kız çocukları erken yaşta evlendirilip çocuk anne oluyorlar.