Bir bakış, bir ömre bedeldi. Bir haykırış, evrene yollanan bir sinyal gibiydi. Ne sinyali? Aşk.
Aşk vardı onun bana gözlerinde. Masumluk vardı beni saran kollarında. Tir tir titriyordu bu eller, ona dokununca. O, aşktı. O, aşkın anlamıydı. Öyle bir sevda ocağında yanmışız ki, kavuşmanın bile nasıl bir şey olduğunu anlamadık. Bu, bir kavuşma mıydı? Bitti mi onca lanet? sona erdi mi onca ihanet? Bu, gerçekten hayalini kurup sabahladığın aşk mıydı? Biz, ben ve o... Kavuştuk mu? Ama... Ama daha... Daha çok... Çok erken.