İnsan psikolojisidir :
1- Yanlışa haksızlığa tepki verir
2- Böyle devam etmesin, hatasını bilsinler diye tepkinin dozunu artırır
3- Haksızlığın zulmün devam ettiğini görür ve agresifleşir
4- Haksızlıklar skandal boyuta çıkınca saldırganlaşır
5- Değişen bir şey olmayınca susar, sineye çeker.
6- En sonunda ümidi kalmaz ve duyarsızlaşır...
En kötüsü 3. basamak olarak gözükse de gerçekte en kötüsü 6 dır..
Yaka yaka yaka yaka
Aşk odunu kimler yaka
Birleşecek iki yaka
Sen kendini yaka yaka
Yana Yana yana yana
Pişeceksin yana yana
Yürü gönül yardan yana
Düşeceksin yana yana