Nadir

Nadir
@ydmr
Kendime notlar tutuyorum sadece.
İnsanın huzuru ve memnuniyeti dışarıda değil, içindedir.
Sayfa 37·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Demek ki namuslu olmamamın suçlusu ben değilim, zaman. İki yüz yıl sonra doğsaydım bambaşka biri olabilirdim.
Sayfa 27·Kitabı okudu
Kader de bizi ne yaban yere atmış! En sıkıcı yanı da burada ölecek olmamız. Çok yazık!
Sayfa 24·Kitabı okudu
Hayat can sıkıcı bir tuzaktır. Düşünen bir insan olgunluğa eriştiğinde ve tam bir bilinç kazandığında kendini istençsiz olarak sanki çıkışı olmayan bir tuzağın içindeymiş gibi hisseder.
Sayfa 23·Kitabı okudu
Bence kitaplar notaya, sohbet ise şarkı söylemeye benziyor.
Sayfa 22·Kitabı okudu