Yep yeep
Nedense bu beyefendinin eserlerini okuyan az sayıda okur var.Gerçi ülkemizin okurlarını gözönüne aldığımızda bu okunma sayısına eyvallah demek gerek sanırım bilemedim.
Yazarımız, "Gelişim Psikolojisi" denince akıla gelen ilk isimlerden biriymiş.Hatta ve hatta çocuk psikolojisi kurucularından sayıldığı için psikoloji tarihinin tozlu sayfalarında adının altı çizili görmekteyiz.Bu eser ise başyapıtlarından.
Zekanın gelişmesini ve oluşumundaki aşamalarına değinilmekte ayrıca Gestatl psikolojisine ve felsefecilerin zeka oluşumundaki bazı görüşlerini aktarmış.Aslında teknik terimler dolayısıyla okunması biraz zor ancak merakınız bu durum üstesinden gelebilir efenimmm.