Yeliz Kaya İlbay

Yeliz Kaya İlbay
@yelizz24
“Bilsem ki kimsenin parmağı yok Bu sürüp giden işkencede. Kılım bile kıpırdamadan bir sabah Çekerdim dar ağacına kendimi Bilsem ki suç ben de!”
Sayfa 48·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Yeliz Kaya İlbay

, bir kitap okudu
8/10
·86 syf.·
7 günde okudu
·
2025 6. kitabı
Füruzan
8.1/10 · 943 okunma
“Başkalarının yoksulluğu üstüne şato kurulmaz.”
Sayfa 43·Kitabı okudu
“Hayat hiç kimse için kolay yaşanmıyor.”
Sayfa 43·Kitabı okudu
“Hâlâ şaşarım düşündükçe, insanın yüreği nasıl olup da sevdadan çatlamaz diye.”
Sayfa 27·Kitabı okudu