.....gözlerimde atan bir kalp var, belki bir gün görürsün. Ben sende kendimi abartıyorum. Çünkü aşığım. Aşk ruhun kanıdır sevdiğim. Yorulmuyor işte insan, sana ait tek bir güzelliği saklamak adına bir sürü acıyı taşımaktan, güzelliğini unutmamak için onca kötülüğü hatırlamaktan...