farkında mısınız , mantık aslinda iyi bir şeydir,baylar şüphesiz ki iyidir. Ancak sadece mantıktır işte, daha fazlası değil. Insanın düşünme gereksinimini karşılamaktan başka pek bir işe yaramaz. Oysaki istek dediğimiz şey yaşamanın ta kendisidir. Insan hayatının en basit hâlinden en görkemli tarafına kadar ; kendisidir hayatın. Isteklerin ele geçirdiği bir hayat anlamsız bile görünse , neticede o bir hayattır, karakök almak değil.
Sayfa 38 - koridor yayıncılık