Kaç pencereden kaç insan bakar aya hiç düşündük mü? Bir gecekondu penceresi yada evsiz bir insanın yattığı duvar dibinden, kaç kez izledik Ay ışığını hastane odasının pencere tarafında yatan felçli hastanın gözünden.Sahi hep deniz kenarından mı izlenir bu manzara ? Hiç ay'ı görmeyen biri gelir mi aklımıza bizler boş boş bakarken Ay'a, güneş"e... Ne kadar sıradanlaştırdık her gördüğümüzü ,rutine bindirdik ulaşabildiğimiz herseyi düşünemez olduk. Oysa Ay ışığı ne güzel bir mesaj veriyor bizlere..." Gece de bile ayışığı var sen neden bu kadar karamsarsın insanoglu"