Seda Demir

Seda Demir
@yesilimol
Kitap dünyasında yaşamayı yeğlerim.
Kayseri
Kayseri, 25 Nisan
20 okur puanı
Aralık 2017 tarihinde katıldı
İyi Hissetmenin Kimyası ๑ ◕‿◕ ๑ ✔️Dopamin🙂 Görev üstlenmek. Bir şeyler üretmek. Küçük başarıları kutlamak. ✔️Oksitosin🙂 Hayvan sevmek. El ele tutuşmak. Sarılmak. Birinden hediye almak. ✔️Serotonin🙂 Meditasyon yapmak. Günlük tutmak. Geçmişteki başarıları ve güzel günleri düşünmek. ✔️Endorfin🙂 Gülmek. Komik şeyler izlemek. Güzel kokular koklamak. Düzenli egzersiz yapmak. #alıntı