O diyor ki bana :
-Sen kendi sesinle kül olursun ey! Kerem gibi yana yana
"Deeeert çok, hemdert yok"
Yüreklerin kulakları sağır...
Hava kurşun gibi ağır...
Ben diyorum ki ona :
- Kül olayım Kerem gibi yana yana
Ben yanmasam sen yanmasan biz yanmasak, nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa