Yeşil prenses

Yeşil prenses
@yesilprenses_
نحن أحن من أن نرد الأذى بالأذى. Biz kötülüğe kötülükle karşılık vermeyecek kadar iyiyiz.
Kim bilir belki de eski aşklar kalmadığı için eskisi gibi "anıt eserler" inşa edilemiyor!
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kendi kendimize hayran olmaktan vazgeçmeliyiz.
"Sessizliğin içinde yalnız kalmak korkunç."

Yeşil prenses

, bir kitap okudu
Puan vermedi·104 syf.·
2021 4. kitabı
Anton Çehov
6.6/10 · 21,2bin okunma