yesim deli

yesim deli
@yesimdl
Belki de insanın kendi yüzünü anlaması imkansızdır
Sayfa 36
Reklam
"Nesnelerin insana dokunmaması gerekir çünkü onlar canlı değildir. Aralarında yaşar, onları kullanır sonra yerine koyarız."
Sayfa 26
"Hayatı on saniye sonra ölecekmişsin gibi yaşa"
Sayfa 185
"O öldüğünde, aslında onun için değil de yaptığı onca şey için ağladığımı fark ettim birden. Ağladım, çünkü onları bir daha asla yapamıycaktı."
Sayfa 183
"Bu tuhaf, onu özlemiyorum, hicbir konuda pek bir şey hissetmemem tuhaf"
Sayfa 183