Yunus evlâdım,benliği gider aradan,ben deme.Bu halk sendeki tecelliye tahammül edemez,bu kadar sırrı kaldıramaz.Sen halka kendini anlatma,halka kendilerini anlat.
İskender Pala nın birçok kitabını okudum onlara göre dili daha basit bu kitapta,belki Yunus Emre yi anlattığı için.Yine de güzel ,akıcı bir kitaptı,ara ara çok duygulanarak okuduğum bölümler oldu.