Açıkçası yazarın Küçük Ama Büyük Yalanlar kitabını çok beğendiğim için bu kitabı merakla almıştım ama onun kadar güzel olmadığını söylemeliyim. Zaten normal kitap okuma süreme göre çok uzun sürede okumuşum bu da kitabı sürekli bırakıp devam etmemden kaynaklandı. Aslında merak uyandıran bi hikaye olsa da kitabın yarısına kadar neredeyse 6 karakterin gözündende anlatılmaya çalışıldığı için ilerlemeyen bi hikaye var ve beklentiyi çok karşılamıyor
açıkçası. Tek sevdiğim şey Oliver ve Erika çiftiydi.
Yaşadığım müddetçe türlü türlü yerler gezecek dilini bildiğim ve bilmediğim insanlarla tanışacak ve her yerde, herkeste onu, Maria Puder’i, Kürk Mantolu Madonna’yı arayacaktım.Onu bulamayacağımı daha şimdiden biliyordum. fakat aramamak elimde olmayacaktı. Beni, bütün ömrümce bir meçhulü, mevcut olmayan bir şeyi aramaya mahkum ediyordu. Bunu yapmamalıydı...