Hırsızlık yapmak kötü bir şeydir. ama birinin yakınları açlıktan ölme tehlikesiyle karşı karşıyaysa ve o kimse onları kurtarmak için hırsızlığa çıkmışsa onu Acımak mı gerekir, yoksa cezalandırılmayı hak mı etmiştir haklı bir cinnet içinde sadakatsiz karısını ve onun aşağılık bir şekilde baştan çıkaran erkeği öldüren kocaya ya da Aşkın karşı konmaz sevincise şaşıran bir kıza kim ilk taşı atar? Bu soğukkanlı ve titiz yaralarımız bile erkileniverip onların cezalarını hafifletirler