Bir kadına yada bir erkeğe nasıl sahip olabilirsin?Sadece nesnelere sahip olabilirsin,insanlara değil.
Bir insan,bir özgürlüktür.İnsan,özgürlüğünden dolayı güzeldir.Bir kuş,gökyüzünde süzülürken güzeldir;onu kafese koyarsan o kuş aynı kuş değildir.Gökyüzü nerede?Güneş nerede?Kanadındaki özgürlük nerede?Hepsi yok olur.
Yaşa!Ve ölmenin cesaret gerektiren bir şey olduğunu düşünme.Cesaret gerektiren tek şey doyasıya yaşamaktır.Özgürlük içinde öyle yoğun yaşa ki her an ebediyete dönüşsün.
Bu çok basit bir mantıktır:Başka bir yerde aramadan önce, lütfen kendi içine bak.Dünya kocaman ,sen bu arayışta kaybolacaksın...O yüzden önce kendi içine bak,belki aradığın şey zaten ordadır