Pandemi sonrası yaptığım istatistikler sonucu insan ilişkilerinin ,komşuluk ilişkilerinin zayıfladığını insanların birbirine olan tahammül seviyesinin azaldığını düşünmeye başladım ve krizi fırsata çeviren bi sistemin çarkında yer almaktan haz etmedim ama bugün şunu farkettim bir insanın fıtratında piçlik varsa ve yahut çingenelik var ise bunu doğrudan sistemle ilişkilendirmek bilmukabele dahiyane fikrimce çok absürt... En az sistem kadar insanın kimyası da önemli..