Pandemi sonrası yaptığım istatistikler sonucu insan ilişkilerinin ,komşuluk ilişkilerinin zayıfladığını insanların birbirine olan tahammül seviyesinin azaldığını düşünmeye başladım ve krizi fırsata çeviren bi sistemin çarkında yer almaktan haz etmedim ama bugün şunu farkettim bir insanın fıtratında piçlik varsa ve yahut çingenelik var ise bunu doğrudan sistemle ilişkilendirmek bilmukabele dahiyane fikrimce çok absürt... En az sistem kadar insanın kimyası da önemli..
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Toplumcu Marksist şairimiz İsmet Özel'in çok sevdiğim bir dizesiyle gözünü açan aydın ruhlara selam olsun!
Ve o dize: "Ben öyle bilirim ki yaşamak berrak bir gökte tüm o*usbu çocukları aşkına savaşmaktır".