Yollarda farkındaysanız araba kullanan şoförler ikiye ayrılmış durumda: şoför ve kadın şoför.
Biri de çıkıp bunun nedenini sorgulamıyor, neden kadın şoförlere hiçbir işten anlamaz gibi bakılıyor?
Nedeni çok açık, küçüklükten itibaren erkek çocuklara arabanın ön koltuğunda oturtulma, bak oğlum bu gaz, bu debriyaj, bu fren diye anlatılması varken kız çocukları arka koltukta annelerinin kucağında gidiyor.
Siz çocuğunuzu öne alıp eşit bir şekilde davranırsanız yarın kızınıza "bayağn şoför yğa" diyen kavşak noktası insanlar bulunmaz.
Eşit düzeyde ilişki insanları sağlıklı yapar, ataerkil düzen ya da anaerkil düzen, güçlü olanın güçsüzü ezmesi ne insan ruh sağlığına iyi gelir ne güçsüzü ezen kişiyi güçlü yapar çünkü güç de gücünün yettiğinedir, sizi de ezen mutlaka bulunur.
Kişisel olan politiktir. (feminist terapi)
Nur